VEELGESTELDE VRAGEN (FAQ)

PAYMENTS

What payment methods do you accept?

American Express, Apple Pay, Bancontact, Google Pay, iDeal, Maestro, Mastercard, PayPal & Visa

Is my online payment secure?

The order page is secured via https. The online payment is then securely processed by Shopify Payments. Shopify Payments adheres to the highest standards of server compliance, providing complete security during payment processing. You can confidently make payments through our website.

ORDERS

I'm missing a product in my order, what should I do?

Neem onmiddellijk contact met ons op en wij zullen ons best doen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Gelieve foto's bij uw verzoek te voegen.

I have received the wrong product, what should I do?

Neem onmiddellijk contact met ons op en wij zullen ons best doen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Gelieve foto's bij uw verzoek te voegen.

If my shipping address is incorrect, what should I do?

Neem onmiddellijk contact met ons op met uw correcte, volledige adres en bestelnummer.

Indien mogelijk passen wij uw adres aan voordat het wordt verzonden.

Als het pakket reeds verzonden is en het kwijtraakt, kunnen we op geen enkele manier een terugbetaling of vervanging verwerken. Houd er rekening mee dat dit een fout van uw kant is, maar we zullen vanzelfsprekend ons best doen om u te helpen.

SHIPPING

What do I pay for shipping costs?

Ondergoedvoordeel denkt aan het welzijn van onze mooie planeet. Wij willen daarom het aantal verzendingen waar mogelijk beperken, door grotere bestellingen te stimuleren.

Een bestelling binnen Nederland wordt met een totaal orderbedrag vanaf 40,- gratis thuisbezorgd; de kosten voor de verzendkosten nemen wij voor rekening. Voor bestellingen met een totaal orderbedrag minder dan 40,- wordt een bijdrage in de verzendkosten van 4,95 euro gerekend.

Bestellingen voor België worden gratis verzonden vanaf 50 euro. Voor bestellingen onder de 50 euro wordt een bijdrage in de verzendkosten van 6,95 euro gerekend.

What are the shipping costs for other EU countries?

De verzendkosten van Ondergoedvoordeel bedragen 9,95 euro voor de rest van Europa.

Why don't you provide full ree shipping?

Wij staan in voor eerlijke prijzen en transparantie, daarom berekenen wij de verzendkosten niet door in de totaalprijs van de producten. De meeste webshops berekenen de verzendkosten wel door in de prijs van de producten. Dit vinden wij oneerlijk. Klanten die meerdere producten bestellen worden hierdoor gestraft, doordat ze eigenlijk meer betalen dan nodig.

What is the delivery time of my order?

All orders from the Netherlands placed on a business day before 22:00 hours will be delivered the next day, depending on DHL/PostNL. Orders placed on Saturday and Sunday will be delivered on Tuesday.

Orders to Belgium are delivered within 1-3 business days (excluding holidays).

For information on the delivery time of orders within other European countries, please consult the shipping page.

Where do I find the Track & Trace code?

De Track & Trace code wordt zodra uw bestelling verzonden is automatisch via de e-mail naar u toegestuurd.

Geen mail van ons ontvangen? Gelieve in uw spamfolder te kijken. 

I'm not at home on the day of delivery.

Mocht het zo zijn dat u niet thuis bent, dan wordt uw bestelling indien mogelijk bij de buren afgeleverd. Indien dit niet mogelijk is, dan wordt deze bij het dichtstbijzijnde pakketpunt geleverd.

U kunt overigens via de Track & Trace link bij uw bestelling uw leveringsvoorkeur doorgeven. Zo kunt u vaak kiezen uit: een ander bezorgmoment, bezorging rondom het huis, bij de buren of bezorging bij een pakketpunt.

Track & Trace code indicates that my package has been delivered, but I have not received anything.

Wat vervelend! Geen zorg, meestal is je bestelling nog onderweg met de pakketdienst. 

Check wat je kunt doen als je pakket bezorgd lijkt te zijn volgens de Track & Trace code:

1. Kijk in je (externe) brievenbus

2. Vraag je naaste buren of zij je bestelling hebben ontvangen. 

3. Wacht één werkdag af. In veel gevallen wordt je bestelling de volgende werkdag alsnog bij je afgeleverd. De online status van je bestelling klopt dan niet, maar je zending is nog steeds naar je onderweg.

Heeft u nog steeds niks ontvangen? Gelieve dan contact met ons op te nemen dan kunnen wij het probleem voor u oplossen.

What should I do if my order is delayed or missing?

Doet de bezorging van je bestelling er langer over dan je verwacht? Dit is erg vervelend! De bezorgdienst werkt hard om jouw bestelling op het verwachte bezorgmoment bij je te bezorgen. Door de grote hoeveelheden pakketten die ze dagelijks verwerken, lukt dit helaas niet altijd.

Gelieve de Track & Trace code te raadplegen bij je bestelling. Het kan namelijk zo zijn dat de bezorger onderweg is!

Staat op track en trace “zending nog niet ontvangen of verwerkt”? Gelieve één werkdag af te wachten. Je pakket zit namelijk in het sorteerproces. In drukke periodes kan dit wat langer duren dan normaal.

Indien je pakket meer dan twee werkdagen vertraagd is, gelieve contact met ons op te nemen.

RETURNS, EXCHANGS, AND REFUNDS

What are your return requirements?

Retourneren is mogelijk binnen de zichttermijn van 14 dagen en gaat in op de dag wanneer de bestelling compleet is ontvangen.

Zoals in iedere winkel, dienen artikelen altijd ongebruikt, ongedragen en voorzien van de originele labels en het prijskaartje geretourneerd te worden. 

Let hierbij extra op de hygiëne en pas ondergoed of badkleding altijd over uw eigen ondergoed. 

Zie voor meer informatie en instructies onze pagina over retourneren.

Can I exchange items with you?

Helaas is het op dit moment niet mogelijk producten om te ruilen voor een andere maat of kleur. Wij verzoeken je vriendelijk je huidige bestelling te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen.

Can I get a refund?

Ja, enkel wanneer je binnen 14 dagen retourneert en de artikelen voldoen aan de retourvoorwaarden (ongedragen, onbeschadigd en in de originele staat en verpakking). Het betaalde bedrag wordt dan zo spoedig mogelijk teruggestort, in ieder geval binnen 14 dagen.

How does the return process work?

Heel simpel. Download en print het retourformulier. Vul deze in en stuur het retourformulier mee met je retourpakket. Het retourformulier vind je op deze pagina.

WARRANTY

What is the warranty for my order?

Je hebt recht op de wettelijke garantie. Komt een besteld product niet in goede staat aan en heeft het aantoonbare fabrieksfouten?

Dan zorgen wij dat je een nieuw product ontvangt of (een deel van) je geld terugkrijgt.

RELATED QUESTIONS

I have a question about your assortment

Heb je een algemene vraag over ons assortiment?

Mis je bepaalde producten? Dan horen we dat graag!

Een mailtje naar klantenservice@ondergoedvoordeel.nl met daarin jouw wensen voor het assortiment wordt erg gewaardeerd.

My size is sold out, will it be restocked?

Depending on the product, we cannot confirm if it will be added back to our assortment. We aim to keep basics and best-selling products in stock consistently.

Why do you primarily sell in large quantities?

We, as a company, aim to provide quality underwear at a low price. To ensure affordability, we offer larger quantities at a discounted rate. After all, one or two boxershorts, slips, or socks are never enough.

Is there a question missing from our FAQ?

Please contact us

This is a standard cookie notice which you can easily adapt or disable as you like in the admin. We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website.