FAQs

BETALINGEN EN BETAALWIJZE

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

American Express, Apple Pay, Bancontact, Google Pay, iDeal, Maestro, Mastercard, PayPal & Visa

Is mijn online betaling veilig?

De bestelpagina is beveiligd via https. De online betaling wordt daarna beveiligd afgehandeld door Shopify Payments. Shopify Payments voldoet aan de hoogste normen voor servercompliance wat volledige veiligheid biedt bij de betalingsverwerking. U kunt dus gerust betalingen doen via onze website.

BESTELLING

Ik mis een product in mijn bestelling, wat moet ik doen?

Neem onmiddellijk contact met ons op en wij zullen ons best doen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Gelieve foto's bij uw verzoek te voegen.

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat moet ik doen?

Neem onmiddellijk contact met ons op en wij zullen ons best doen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Gelieve foto's bij uw verzoek te voegen.

Mijn verzendadres is verkeerd, wat nu?

Neem onmiddellijk contact met ons op met uw correcte, volledige adres en bestelnummer.

Indien mogelijk passen wij uw adres aan voordat het wordt verzonden.

Als het pakket reeds verzonden is en het kwijtraakt, kunnen we op geen enkele manier een terugbetaling of vervanging verwerken. Houd er rekening mee dat dit een fout van uw kant is, maar we zullen vanzelfsprekend ons best doen om u te helpen.

VERZENDING

Wat betaal ik voor verzendkosten?

Ondergoedvoordeel denkt aan het welzijn van onze mooie planeet. Wij willen daarom het aantal verzendingen waar mogelijk beperken, door grotere bestellingen te stimuleren.

Een bestelling binnen Nederland wordt met een totaal orderbedrag vanaf 40,- gratis thuisbezorgd; de kosten voor de verzendkosten nemen wij voor rekening. Voor bestellingen met een totaal orderbedrag minder dan 40,- wordt een bijdrage in de verzendkosten van 4,95 euro gerekend.

Bestellingen voor België worden gratis verzonden vanaf 50 euro. Voor bestellingen onder de 50 euro wordt een bijdrage in de verzendkosten van 6,95 euro gerekend.

Wat zijn de verzendkosten voor de rest van Europa?

De verzendkosten van Ondergoedvoordeel bedragen 9,95 euro voor de rest van Europa.

Waarom hebben jullie geen volledige gratis bezorging?

Wij staan in voor eerlijke prijzen en transparantie, daarom berekenen wij de verzendkosten niet door in de totaalprijs van de producten. De meeste webshops berekenen de verzendkosten wel door in de prijs van de producten. Dit vinden wij oneerlijk. Klanten die meerdere producten bestellen worden hierdoor gestraft, doordat ze eigenlijk meer betalen dan nodig.

Wat is de levertermijn van mijn bestelling?

Alle bestellingen vanuit Nederland die op een werkdag voor 22:00 uur worden geplaatst, worden de volgende dag afgeleverd, afhankelijk van DHL/PostNL. Bestellingen geplaatst op zaterdag & zondag worden op dinsdag geleverd.

Bestellingen naar België worden binnen 1-3 werkdagen geleverd (met uitzondering van feestdagen).

Voor informatie over de levertermijn van bestellingen binnen andere Europese landen gelieve de verzendpagina te raadplegen.

Waar vind ik de Track & Trace code van mijn bestelling?

De Track & Trace code wordt zodra uw bestelling verzonden is automatisch via de e-mail naar u toegestuurd.

Geen mail van ons ontvangen? Gelieve in uw spamfolder te kijken. 

Ik ben niet thuis op de dag van bezorging.

Mocht het zo zijn dat u niet thuis bent, dan wordt uw bestelling indien mogelijk bij de buren afgeleverd. Indien dit niet mogelijk is, dan wordt deze bij het dichtstbijzijnde pakketpunt geleverd.

U kunt overigens via de Track & Trace link bij uw bestelling uw leveringsvoorkeur doorgeven. Zo kunt u vaak kiezen uit: een ander bezorgmoment, bezorging rondom het huis, bij de buren of bezorging bij een pakketpunt.

Track & Trace code geeft aan dat mijn pakket bezorgd is, maar ik heb niks ontvangen.

Wat vervelend! Geen zorg, meestal is je bestelling nog onderweg met de pakketdienst. 

Check wat je kunt doen als je pakket bezorgd lijkt te zijn volgens de Track & Trace code:

1. Kijk in je (externe) brievenbus

2. Vraag je naaste buren of zij je bestelling hebben ontvangen. 

3. Wacht één werkdag af. In veel gevallen wordt je bestelling de volgende werkdag alsnog bij je afgeleverd. De online status van je bestelling klopt dan niet, maar je zending is nog steeds naar je onderweg.

Heeft u nog steeds niks ontvangen? Gelieve dan contact met ons op te nemen dan kunnen wij het probleem voor u oplossen.

Wat moet ik doen als mijn bestelling vertraagd of zoek is?

Doet de bezorging van je bestelling er langer over dan je verwacht? Dit is erg vervelend! De bezorgdienst werkt hard om jouw bestelling op het verwachte bezorgmoment bij je te bezorgen. Door de grote hoeveelheden pakketten die ze dagelijks verwerken, lukt dit helaas niet altijd.

Gelieve de Track & Trace code te raadplegen bij je bestelling. Het kan namelijk zo zijn dat de bezorger onderweg is!

Staat op track en trace “zending nog niet ontvangen of verwerkt”? Gelieve één werkdag af te wachten. Je pakket zit namelijk in het sorteerproces. In drukke periodes kan dit wat langer duren dan normaal.

Indien je pakket meer dan twee werkdagen vertraagd is, gelieve contact met ons op te nemen.

RETOURNEREN, RUILEN EN TERUGBETALING

Wat zijn jullie eisen voor retourneren?

Retourneren is mogelijk binnen de zichttermijn van 14 dagen en gaat in op de dag wanneer de bestelling compleet is ontvangen.

Zoals in iedere winkel, dienen artikelen altijd ongebruikt, ongedragen en voorzien van de originele labels en het prijskaartje geretourneerd te worden. 

Let hierbij extra op de hygiëne en pas ondergoed of badkleding altijd over uw eigen ondergoed. 

Zie voor meer informatie en instructies onze pagina over retourneren.

Kan ik bij jullie omruilen?

Helaas is het op dit moment niet mogelijk producten om te ruilen voor een andere maat of kleur. Wij verzoeken je vriendelijk je huidige bestelling te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen.

Kan ik mijn geld terugkrijgen?

Ja, enkel wanneer je binnen 14 dagen retourneert en de artikelen voldoen aan de retourvoorwaarden (ongedragen, onbeschadigd en in de originele staat en verpakking). Het betaalde bedrag wordt dan zo spoedig mogelijk teruggestort, in ieder geval binnen 14 dagen.

Hoe werkt retourneren?

Heel simpel. Download en print het retourformulier. Vul deze in en stuur het retourformulier mee met je retourpakket. Het retourformulier vind je op deze pagina.

GARANTIE

Wat is de garantie op mijn bestelling?

Je hebt recht op de wettelijke garantie. Komt een besteld product niet in goede staat aan en heeft het aantoonbare fabrieksfouten?

Dan zorgen wij dat je een nieuw product ontvangt of (een deel van) je geld terugkrijgt.

OVERIGE VRAGEN

Ik heb een vraag over jullie assortiment

Heb je een algemene vraag over ons assortiment?

Mis je bepaalde producten? Dan horen we dat graag!

Een mailtje naar klantenservice@ondergoedvoordeel.nl met daarin jouw wensen voor het assortiment wordt erg gewaardeerd.

Mijn maat is uitverkocht, komt deze nog binnen?

Afhankelijk van het product kunnen wij niet zeggen of het product nog aan ons assortiment wordt toegevoegd. Wij streven ernaar om de basics en meest verkochte producten altijd op voorraad te hebben.

Waarom verkopen jullie vooral in grote aantallen?

Wij willen als bedrijf kwaliteit ondergoed bieden tegen een lage prijs. Om een lage prijs te kunnen garanderen bieden wij deze grotere aantallen tegen een voordeligere prijs. Eén of twee boxershorts, slips of sokken zijn immers toch nooit genoeg.

Mis je een belangrijke vraag in onze FAQ?

Gelieve contact met ons op te nemen

Dies ist ein Standard-Cookie-Hinweis, den Sie im Admin-Bereich nach Belieben anpassen oder deaktivieren können. Wir verwenden Cookies, um sicherzustellen, dass wir Ihnen das beste Erlebnis auf unserer Website bieten.